Lights will guide me home - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Kato Mannaerts - WaarBenJij.nu Lights will guide me home - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Kato Mannaerts - WaarBenJij.nu

Lights will guide me home

Door: katomannaerts

Blijf op de hoogte en volg Kato

19 Juli 2012 | Mexico, Cancún

De laatste 24 uur zijn bijna aangebroken. En ik weet niet hoe ik mij moet voelen. Ik besef het nog maar net, maar het kwam aan als een mokerslag. Zijn mijn vijf maanden echt om?

Waar is de tijd dat ik al bibberend en bevend afscheid nam in het Centraal Station van Antwerpen? Waar is de tijd dat ik voor het eerste moest presenteren op Boliviaanse TV? En waar is de tijd dat ik naar huis wilde door die verschrikkelijke Juvenal?

Ben ik echt al zo lang geleden in Peru en Costa Rica geweest? Is dat echt allemaal voorbij? Gepasseerd alsof het allemaal maar één dag duurde? Ik kan het mij niet voorstellen. 21 juli was altijd zo ver weg en plots is het akelig dichtbij.

De voorbije maanden waren magisch. Inolvidable. Ik heb zo veel dingen meegemaakt en mensen ontmoet die ik nooit meer zal kunnen vergeten. Al zullen heel veel verhalen nooit het Belgische land bereiken. Die zitten voor eeuwig in mijn herinneringen.

Maar één ding is zeker, hoe graag ik het zwarte gat in de toekomst ook zou willen ontwijken, de voorgeschiedenis is het meer dan waard. Zodra ik terug tijd en geld heb, stap ik op het vliegtuig want ik heb nog bijlange niet genoeg gezien.

Maar tot dan zal ik nog wel even thuis blijven, wees gerust! Tot snel iedereen!

BESOS

  • 20 Juli 2012 - 03:31

    Danielle:

    In België staat er je een nieuw avontuur te wachten, op kot in Gent! Kom goed thuis, tot gauw xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kato

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." - Mark Twain Met dit in mijn achterhoofd, maak ik beslissingen en leef ik. Vorig jaar ben ik dankzij deze tekst op Erasmus naar Madrid vertrokken en met deze tekst vertrok ik 26 februari ook op het vliegtuig richting Bolivia. Ik heb een grote mond, een klein hartje, maar bovenal ben ik avontuurlijk. Ik wil en zal de wereld gezien hebben. Bijna vijf jaar geleden heb ik de eerste stappen gezet door naar Ecuador te gaan, drie jaar geleden zat ik op Erasmus in Madrid en twee jaar geleden vertrok ik onder dit levensmotto naar Bolivia. Dit jaar staat er mij echter weer een nieuw avontuur te wachten: stage lopen aan de Belgische ambassade in Lima, Peru! Wish me luck!

Actief sinds 27 Nov. 2011
Verslag gelezen: 1194
Totaal aantal bezoekers 25694

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 22 December 2014

Internship at the Belgian Embassy in Lima, Peru

16 Mei 2012 - 21 Juli 2012

“All journeys have secret destinations."

26 Februari 2012 - 16 Mei 2012

Stage in Bolivia

07 Februari 1990 - 31 Augustus 2011

I've travelled the world and the seven seas

Landen bezocht: