Despedidas - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Kato Mannaerts - WaarBenJij.nu Despedidas - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Kato Mannaerts - WaarBenJij.nu

Despedidas

Door: katomannaerts

Blijf op de hoogte en volg Kato

16 Juli 2012 | Mexico, Cancún

San Cristobal was een feestje! Zeker omdat we er enkele bekende gezichten vanuit Mexico City zijn tegengekomen. Het was zeker de moeite waard om onze planning om te gooien. Reizen kan toch heerlijk zijn, ja!

Na San Cristobal zijn we naar een klein stadje in de bergen gereden, om onze rit naar Chetumal in twee te breken. Hier was er echter NIETS te zien. Buiten het nieuwste seizoen van House MD ;-)

In Chetumal ontmoetten we Sandra, een meisje uit Duitsland. Ook al waren we heel moe, we besloten haar eerste avond in Mexico niet onopgemerkt voorbij te laten gaan. Het werd WEERAL een geweldig feestje. Ik heb zelfs een jobaanbieding gekregen. Die blonde haren, ze komen me goed van pas!

De volgende dag zijn Jolien en ik naar het strand getrokken omdat Sandra doortrok naar Belice. Wat waren we toch jaloers! Ach ja, dat is dan maar voor volgend jaar!

Op weg terug naar Cancún zijn we nog even in Tulum gestopt. Prachtig en adembenemend. Eerlijk waar. Hier konden we de eerste nederzettingen van de Spanjaarden aan de kust zien. Een geweldige afsluiter.

Bij Marisol thuis hebben we appelmoes met gebakken patatjes en kip gekookt. Ze vonden het heerlijk en waren ons heel dankbaar. Maar na enkele fotootjes en nog een laatste dagje aan het strand was het tijd voor Jolien om te vertrekken...

Marisol en ik stonden haar uit te zwaaien aan de douane en ik kreeg ergens diep van binnen een steek. Dit staat ook mij te wachten over enkele dagen. Ook ik zal morgen op het vliegtuig richting Mexico City stappen om vrijdag om 23:30 naar Parijs te vertrekken. Een enorme knoop vulde mijn maag.

Maar ik mag hier nog niet aan denken, ik heb nog 5 dagen om iedereen te laten zien wie ik ben! En geloof mij, Mexico zal geweten hebben wie Kato Mannaerts is! En daar ga ik dadelijk eens werk van maken, samen met Marisol.

BESOS

  • 17 Juli 2012 - 19:52

    Danielle:

    Geniet nog van je laatste dagen! X

  • 18 Juli 2012 - 10:37

    T Zus:

    oke dan, laat ze het ginder maar geweten hebben welke orkaan er is gepasseerd vanuit belgie:), geniet nog van je laatste dagen ginder en PLEASE PLEASE breng ZON!!!! mee
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kato

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." - Mark Twain Met dit in mijn achterhoofd, maak ik beslissingen en leef ik. Vorig jaar ben ik dankzij deze tekst op Erasmus naar Madrid vertrokken en met deze tekst vertrok ik 26 februari ook op het vliegtuig richting Bolivia. Ik heb een grote mond, een klein hartje, maar bovenal ben ik avontuurlijk. Ik wil en zal de wereld gezien hebben. Bijna vijf jaar geleden heb ik de eerste stappen gezet door naar Ecuador te gaan, drie jaar geleden zat ik op Erasmus in Madrid en twee jaar geleden vertrok ik onder dit levensmotto naar Bolivia. Dit jaar staat er mij echter weer een nieuw avontuur te wachten: stage lopen aan de Belgische ambassade in Lima, Peru! Wish me luck!

Actief sinds 27 Nov. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 25681

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 22 December 2014

Internship at the Belgian Embassy in Lima, Peru

16 Mei 2012 - 21 Juli 2012

“All journeys have secret destinations."

26 Februari 2012 - 16 Mei 2012

Stage in Bolivia

07 Februari 1990 - 31 Augustus 2011

I've travelled the world and the seven seas

Landen bezocht: