Aangekomen: laat het avontuur beginnen! - Reisverslag uit Lima, Peru van Kato Mannaerts - WaarBenJij.nu Aangekomen: laat het avontuur beginnen! - Reisverslag uit Lima, Peru van Kato Mannaerts - WaarBenJij.nu

Aangekomen: laat het avontuur beginnen!

Door: KMannaerts

Blijf op de hoogte en volg Kato

11 September 2014 | Peru, Lima

Zo. Na (voor Jowan) een nacht werken, een autorit van twee uur, een vlucht van 12 uur en half en een taxirit door Lima van één uur zijn we eindelijk aangekomen op "ons" appartementje. Hier zullen Jowan en ik twee weken samenwonen. De overige 88 dagen breng ik alleen door.

De vlucht verliep prima en ook aan de douane waren er geen noemenswaardige problemen. Het appartementje is precies zoals op de site beschreven stond: klein, maar zeker ruim genoeg, proper en goed in orde. Van het oorspronkelijke plan om een douche te nemen en erna nog een beetje de omgeving te verkennen, zal niets meer in huis komen. Om 7 uur loopt de wekker af: ik moet mijn visum gaan aanpassen zodat ik hier stage mag lopen en langer dan drie maand mag verblijven. Daarna begeef ik mij meteen naar de Belgische ambassade en kan mijn stage beginnen. Ik ben alvast zéér benieuwd!

We hebben maw nog niet veel te vertellen, maar zo weet iedereen dat we veilig zijn aangekomen! Wij gaan onze ogen eens sluiten. Onze dag heeft lang genoeg geduurd :) Vanaf morgen vliegen we er in!

Tot snel, iedereen!
Besos x

  • 11 September 2014 - 05:37

    Danielle:

    Blij te lezen dat jullie goed aangekomen zijn! Slaap lekker en succes morgen xxx

  • 11 September 2014 - 08:10

    Seerske:

    Ook hier blij te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Slaap maar lekker en morgen begint het avontuur. Wij wensen jou veel succes, maar ook veel plezier en mooie ervaringen!
    Tot snel xxx groetjes aan mijn broertje

  • 11 September 2014 - 10:31

    Maxx:

    Goed zooo! Start van een nieuw avontuur, een nieuwe belevenis! Geniet van jullie twee weken samen & denk (nadien) vooral aan de ervaring die het met zich mee zal brengen.. Veel plezier lievekeees!! XXX See you soon

  • 11 September 2014 - 11:08

    Papa:

    Tootje en Jowan,

    Geniet van jullie samenzijn en laat dit het begin zijn van een gelukkig en lang leven SAMEN!!
    Multo besos.

  • 11 September 2014 - 12:53

    Mama:

    Dag zus en Jowan ,

    blij te horen dat alles prima is!
    Geniet van de 2 weken samen en natuurlijk ook daarna van je stage!

    Dikke kus.


  • 11 September 2014 - 22:50

    Erna Van Esser:

    Dag Kato en Jowan,

    Fijn dat de reis goed verlopen is, maak er een leuk verblijf van.
    Heb van Jowan bericht gehad dat alles oké is!

    Slaapwel. xxx

  • 13 September 2014 - 13:24

    André:

    Veel succes met je stage ik weet dat je het er over had verleden jaar en nu is het zover, wij blijven je volgen groetjes vanuit Nederland , André en Gisela van de PUK caravan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kato

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." - Mark Twain Met dit in mijn achterhoofd, maak ik beslissingen en leef ik. Vorig jaar ben ik dankzij deze tekst op Erasmus naar Madrid vertrokken en met deze tekst vertrok ik 26 februari ook op het vliegtuig richting Bolivia. Ik heb een grote mond, een klein hartje, maar bovenal ben ik avontuurlijk. Ik wil en zal de wereld gezien hebben. Bijna vijf jaar geleden heb ik de eerste stappen gezet door naar Ecuador te gaan, drie jaar geleden zat ik op Erasmus in Madrid en twee jaar geleden vertrok ik onder dit levensmotto naar Bolivia. Dit jaar staat er mij echter weer een nieuw avontuur te wachten: stage lopen aan de Belgische ambassade in Lima, Peru! Wish me luck!

Actief sinds 27 Nov. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 25659

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 22 December 2014

Internship at the Belgian Embassy in Lima, Peru

16 Mei 2012 - 21 Juli 2012

“All journeys have secret destinations."

26 Februari 2012 - 16 Mei 2012

Stage in Bolivia

07 Februari 1990 - 31 Augustus 2011

I've travelled the world and the seven seas

Landen bezocht: